Veelgestelde vragen

Zijn de horloges nieuw en origineel?
We zijn officieel dealer van elk merk dat wij verkopen. Hierdoor bent u verzekerd van een nieuw en origineel horloge.
Hoe lang duurt de verzending van mijn pakketje?
De verzending duurt gewoonlijk 1/2 dagen. Wanneer dit onverhoopt zou veranderen houden we u op de hoogte van de bestelling.
Hoe zit het met de garantie?
Op elk product dat wij verkopen zit 2 jaar garantie. Dit wil zeggen dat als er iets mis zou zijn met het product, u dit aan kunt geven binnen 2 jaar. Dan lossen wij het probleem voor u op en sturen we deze kosteloos naar u terug. Deze garantie is uitgezonderd van:

- onjuist gebruik 
- ongelukken
- het glas
- batterijen
- de kroon
- het horlogebandje

Neem altijd even contact met ons op als er iets mis is, we helpen u graag verder.
Kan ik mijn horloge retourneren?
U kunt het product binnen 14 dagen retour sturen, mits ongedragen en onbeschadigd (beschermfolie dient intact op het horloge te zitten). Wanneer wij deze ontvangen hebben krijgt u het volledige aankoopbedrag teruggestuurd.
Ik ben geïnteresseerd in een ander model, welke niet op de webshop staat. 
Stuur ons even een mailtje, en laat ons weten in welk model u geïnteresseerd bent. Van de merken die wij in ons assortiment hebben kunnen we dit horloge wellicht voor u bestellen. 
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Op dit moment kunt u betalen met: Paypal, Apple Pay, Klarna, IDeal en bankoverschrijving. 
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram